sobota, 20 kwietnia 2013

Album na zdjęcia





ALBUM NA ZDJĘCIA






A dokładnie trzy albumy.
Już dawno miałam ochotę je zrobić, na takie najpiękniejsze 
i najbardziej wyjątkowe chwile uwiecznione na zdjęciach. 

Albumy kupiłam gotowe - to takie specjalne bazy, które można nabyć w różnych rozmiarach i kształtach, a następnie udekorować wedle własnego uznania.

Jest ich trzy - dla każdego, mojego dziecka po jednym. Mam nadzieję, że będzie to dla nich kiedyś miłą pamiątką :)

Okładki obkleiłam papierami z kolorowym nadrukiem, naklejkami, motywami wyciętymi specjalnymi dziurkaczami,  taśmą papierową ozdobną, na koniec dla utrwalenia i zabezpieczenia pomalowałam specjalnym lakierem do decoupage.































Moje albumy na stronie www.sexymamy.pl :)






3 komentarze:

  1. Świetny pomysł!! Dzieciaki będą mieć super pamiątkę, i nie będzie kiedyś problemów z podziałem zdjęć z dzieciństwa :) skądś to znam.... co prawda może to oznaczać, że jakieś zdjęcie trzeba będzie wykonać potrójnie :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest trójka to i niektóre zdjęcia będą potrójne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, jestem zainteresowana współpracą z Pani blogiem, proszę o kontakt namelmacu@gmail.com
    Pozdrawiam:)
    Dominika

    OdpowiedzUsuń