poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Nowe wyróżnienia



Nowe wyróżnienia :)


LIEBSTER AWARD 




Coś więcej o nagrodzie: Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. I ważne: Nie wolno nominować bloga, który cię nominował...


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


THE VERSATILE BLOGGER 





Zasady The Versatile Blogger: Podziękować za wyróżnienie na blogu, od którego dostało się nominację. Pokazać nagrodę The Versatile Blogger u siebie na blogu. Ujawnić 7 faktów o sobie. Nominować 15 blogów, które zasługują na wyróżnienie.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Moje nominacje :) od razu do dwóch wyróżnień ;)






----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Moje pytanie :)

Nie lubię zadawać osobistych pytań osobom, których nie znam, dlatego mam tylko jedno pytanie, ale o 11 odpowiedzi proszę. 

Pokaż 11 postów z różnych blogów, które Ci się najbardziej spodobały.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------








11 komentarzy:

  1. bardzo dziękuję za nominację :) od jakiegoś czasu nie uznaję jednak wyróżnień. Ale i tak dziękuję :)

    MALOWANY IMBRYCZEK

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo! Blogi już raz nominowałam, a jeśli chodzi o ulubione posty, to jest ich tak wiele, że bym chyba spędziła cały dzień próbując wybrać tylko 11. Ale baaardzo podobają mi się Twoje prace, a przy reprodukcjach opadła mi szczęka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku! Dziękuję baaaaardzo! Postaram się jak najszybciej sprostać wymogom wyróżnień:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie, jest mi niezmiernie miło.:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko , bardzo dziękuję ;]
    Czuję się zaszczycona ;]
    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja też ciebie wyróżniłam hłe hłe hłe:P Bo Twój blog bardzo przypadł mi do gustu;)
    Zapraszam
    http://dzidziastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj-ale tu pięknie.Pozdrawiam i rozgoszczę się na dłużej.Piękne rzeczy tworzysz.W wolnej chwili zapraszam w odwiedzinki do Dobrych Czasów.J.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za wyróżnienie mojego bloga. Właśnie podałam je dalej ;-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Saved as a favorite, I love your blog!

    my site - ebay fundas iphone 4s paul frank

    OdpowiedzUsuń